July 05 2024 04:00:51
Nawigacja
Dzisiejsi Solenizanci
Dominik
Zulus
View Thread
 Print Thread
Podejmie sie ktoś
devilll
Witam, nie wiedziałem, gdzie to napisać, aby też nie zaśmiecać innych wątków tematycznych, chciałbym spytać czy była by na forum osoba z okolic Oświęcimia, która by mogła, mi podłączyć zasilanie cb radia od akumulatora, w oplu astrze G, ale najlepiej by wiązka była poprowadzona wiązką przewodową, a nie np przy lince od ręcznego, pozdrawiam.
 
Hummer130
weż zasilanie z plusa radia tam masz podłączone prosto z aku. szybko i bez zbednego przeciagania dodatkowych przewodów od aku do kabiny
 
ROBERT-KATOWICE
Hummer
Napisał ,że chce zasilanie z akuma ,a nie z cieniutkiej badziewnej wiązki.
Polecam gruby kabel prosto z akumulatora.
Tylko po co Ci pomoc.
Weź i przeciąg kable przez gumową przelotkę wiązki kabli w grodzi między kabiną ,a silnikiem.
Przepychasz między kablami sztywny drut ,potem mocno montujesz kable do ostro zagiętego drutu i przeciągasz.
Coś jak szycie.
Robiłem to przynajmniej 6-7 razy.
Przeciągnij plus i minus do akuma ,masz szanse ograniczyć zakłucenia od silnika.
[color=#ff3333]SQ 9 KFQ / 161 KTW 001[/color]
[color=#ffff00]
http://www.qrz.com/db/SQ9KFQ[/color]

http://sq9kfq.blogspot.com/

MOBIL
ICOM IC 7000 / SCREWDRIVER 7-30 MHz /Magnum S-9 / Pan DM-432 MT / Texas 1800 Power /Turbo 2001
Yaesu FT 8800 / Comet SBB 7/ Comet SB 5
Yaesu VX 8 / Comet SMA 24


BAZA Korbielow 650 n.p.m / JN 99 QN
KENWOOD TS 870 /ATU-CG 3000 /VERTICAL 8m long / LW 41,5
ICOM IC-7000 / LDG AT 200 Pro / AT
 
devilll
Hummer Prościej było by od zapalniczki niż męczyć się od radia, ale jeśli robić to nie na odpie........
Robert sęk w tym, że wiązka jest zabudowana, a jedna idzie przez podszybie więc w miejsc gdzie będzie woda stała nie chce montować tego, no a dwa nie mam dostępu do garażu, więc tutaj tez jest problem.
 
ROBERT-KATOWICE
Tak z ciekawości.
Jeśli to jedyne miejsce przejścia wiązki ,a tym sposobem nie chcesz to jak inaczej ,czego oczekujesz ?
To wywierć otwór w grodzi nad nogami kierowcy osadź w blachę dławki gumowy przepuść kable i po kłopocie.
[color=#ff3333]SQ 9 KFQ / 161 KTW 001[/color]
[color=#ffff00]
http://www.qrz.com/db/SQ9KFQ[/color]

http://sq9kfq.blogspot.com/

MOBIL
ICOM IC 7000 / SCREWDRIVER 7-30 MHz /Magnum S-9 / Pan DM-432 MT / Texas 1800 Power /Turbo 2001
Yaesu FT 8800 / Comet SBB 7/ Comet SB 5
Yaesu VX 8 / Comet SMA 24


BAZA Korbielow 650 n.p.m / JN 99 QN
KENWOOD TS 870 /ATU-CG 3000 /VERTICAL 8m long / LW 41,5
ICOM IC-7000 / LDG AT 200 Pro / AT
 
devilll
Po wiazce głównej która jest w dość ciężko dostępem miejscu włożył by, ale ciężko się tam dostać Sad
 
Hummer130

Quote

devilll napisał(a):

Hummer Prościej było by od zapalniczki niż męczyć się od radia, ale jeśli robić to nie na odpie........
Robert sęk w tym, że wiązka jest zabudowana, a jedna idzie przez podszybie więc w miejsc gdzie będzie woda stała nie chce montować tego, no a dwa nie mam dostępu do garażu, więc tutaj tez jest problem.


Od zapalniczki to nie ponieważ jak silnik nie pracuje to i zapalniczka też. Chyba że masz inaczej. Jeżeli tylko będzie podłączane cb radio to spokojnie wystarczy z plusa radia. Kiedyś też ciągłem przewody ale moim zdaniem nie ma sensu. Chyba że masz w planach egzamin i planujesz podłączyć coś co posiada np. 50Watt. To wtedy już trzeba. Robiłem tak kilka razy i powiem że do cb szkoda czasu na taką zabawę bo spokojnie przewód od radia wystarczy; chyba że faktycznie tam przewody grubości włosa Wink.
 
Jump to Forum
Zaloguj
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Zapomniałeś/aś hasła?
Mapa burzowa Polski
31,773 unikalnych wizyt